Aktualności

 

Ważne informacje!

 

Informacja w związku z epidemią Covid-19

 

 

Drogi Kliencie,

Przed podróżą należy zasięgnąć informacji szczegółowych, związanych z wjazdem do kraju docelowego, jak i tranzytowego.

Wjazd do Niemiec: całkowicie zaszczepione lub wcześniej zakażone osoby muszą przedstawić przy wjeździe paszport covidowy.

Wjazd do Danii: Obecnie nie ma ograniczeń w podróżowaniu dla podróżnych z UE, Szwajcarii i Skandynawii.

Każdy w wieku powyżej 12 lat, który nie był szczepiony lub wcześniej zakażony, musi przedstawić ujemny szybki test lub test PCR.

Więcej informacji na temat tymczasowych ograniczeń w podróżowaniu do Niemiec, Danii i Szwecji można znaleźć na stronach internetowych ministerstw tychże krajów, a także można zasięgnąć informacji na stronie polskiego ministerstwa spraw zagranicznych (www.gov.pl).

 

Klienci przed zakupem biletów i podróżą winni się zorientować o aktualnie obowiązujących przepisach wjazdowych dotyczących kraju tranzytowego i kraju docelowego.

 

 

Więcej szczegółów dotyczących bezpiecznej podróży dla wszystkich podczas COVID-19 znajdziecie Państwo na stronach internetowych Scandlines.

 

 


 

Scandlines zmienił nazwę taryfy ECONOMY EXTRA na STANDARD. Warunki taryfy pozostają bez zmian.

W miejsce taryfy ECONOMY pojawiła się taryfa EARLY BOOKER. Więcej o tej taryfie w zakładce DO POBRANIA

 

 


 

Rezerwacje dla autokarów na trasy łączone ze Szwecją można wykonywać za pośrednictwem naszego biura. Nie ma możliwości zakupienia biletu na prom dla autokarów bezpośrednio w portach (płatne tak gotówką, jak i kartą kredytową) bez uprzedniej rezerwacji przez service center.

 

Od dnia 4 stycznia 2016 r. wymagane jest posiadanie dowodu tożsamości (paszportu lub dowodu osobistego) przez wszystkie osoby podróżujące do Szwecji.

 


 

 

Od 2015 roku u armatora Scandlines istnieje możliwość wykupienia usługi zwrotu biletu – Refund Service.

Refund Service daje nam możliwość anulowania biletu i zwrotu pełnego kosztu biletu.

Koszt usługi – 11 euro (opłata bezzwrotna)

Zmiany w rezerwacji – 30euro

Przy zakupie biletu typu FLEX, prawo do anulowania rezerwacji jest wliczone w cenę biletu.

Warunki Handlowe dotyczące usługi zwrotu biletów zawarte są w warunkach taryf Scandlines.

Opłata za zakup biletu w porcie – od 12 euro.

 


 

Nazwy taryf Scandlines 

 

Scandlines umożliwia swoim Klientom lżejszy i szybszy wybór odpowiedniego biletu. Obecnie funkcjonują taryfy: EARLY BOOKER, STANDARD (dawniej ECONOMY EXTRA) oraz FLEX.

Szczegóły znajdziecie Państwo w zakładce „DO POBRANIA” – „Taryfy Scandlines”

 

 


 

Informujemy, że Scandlines wprowadził obowiązek podawania numeru komórkowego (kontaktowego) do osoby podróżującej liniami Scandlines, celem informowania bezpośrednio (wiadomość sms) klientów podróżujących o ewentualnych zmianach w ruchu promów (sztormy, odwołania czy opóźnienia promów).

Podanie numeru kontaktowego jest obowiązkowe, warunkujące realizację rezerwacji.

Telefon osoby podróżującej musi być aktywny za granicami Polski. Niezbędne jest podanie numeru kierunkowego kraju właściwego dla operatora sieci, w której telefon jest zarejestrowany.

 


 

Informacje dotyczące możliwości składania zażaleń
W przypadku, gdy mają Państwo krytyczne uwagi lub nie są zadowoleni z produktu lub usług dostarczanych przez Scandlines, uwagi należy kierować na piśmie na adres: customerservice.germany@scandlines.com.

Składający zażalenie proszeni są o podanie dokładnego powodu skargi wraz z miejscem i godziną zdarzenia, będącego powodem takiej skargi, a także o podanie numeru rezerwacji o ile taka została wykonana.

Jeśli sprawa nie zostanie rozpatrzona w sposób satysfakcjonujący według Państwa uznania, mają Państwo do dyspozycji portal poświęcony składaniu zażaleń Komisji Europejskiej. Przy składaniu tam zażalenia należy podać adres e-mail: customerservice.germany@scandlines.com.

 

Uwaga! Celem poprawnego wypełnienia i przesłania formularza rezerwacyjnego wymagane jest włączenie obsługi JavaScript.