Aktualności

 

Ważne informacje!

Scandlines informuje, że z dniem 01-11-2017r zmienił internetowy system rezerwacji. W związku z przejściowymi problemami technicznymi, Scandlines przeprasza klientów za niedogodności związane z wykonywaniem rezerwacji.

 

Od 45 tygodnia kalendarzowego będzie można dokonywać rezerwacji na tydzień kalendarzowy 1-14 w 2018r (do 08.04.2018r)

 

Po 1-11-2017r nie będzie możliwe zakupienie biletu na prom dla autokarów na trasy łączone ze Szwecją, bezpośrednio w portach (płatne tak gotówką, jak i kartą kredytową) bez uprzedniej rezerwacji przez service center. Rezerwacje można wykonywać także za pośrednictwem naszego biura.

 

Taryfa Economy – wyłącznie dla klientów SMILE. Wycieczki jednodniowe z programem Cashback obowiązują w wybranych sezonach.

 

Od dnia 4 stycznia 2016 r. wymagane jest posiadanie dowodu tożsamości (paszportu lub dowodu osobistego) przez wszystkie osoby podróżujące do Szwecji.

Wszyscy podróżujący muszą przedstawić ważny dokument upoważniający do podróży, a także ważną wizę, jeśli jest wymagana. Policja duńska będzie kontrolować dokumenty upoważniające do podróży w Rødby i Gedser. Prosimy także o przestrzeganie wskazówek dotyczących rejsu na trasie Helsingør-Helsingborg.

Szczegóły na stronach Scandlines.

 


 

Informujemy, że dawne trasy bezpośrednio z Niemiec do Szwecji przejął inny armator z dniem 11.10.2012 r. Informacje i możliwość rezerwacji na stronie internetowej: www.promy-skandia.pl

 


 

Od 2015 roku u armatora Scandlines istnieje możliwość wykupienia usługi zwrotu biletu – Refund Service. Dotyczy taryf Economy i Economy Extra.

Refund Service daje nam możliwość anulowania biletu i zwrotu pełnego kosztu biletu.

Koszt usługi – 13 euro (opłata bezzwrotna)

Przy zakupie biletu typu FLEX, prawo do anulowania rezerwacji jest wliczone w cenę biletu.

Warunki Handlowe dotyczące usługi zwrotu biletów zawarte są w warunkach taryf Scandlines.

 


 

Nowe nazwy taryf Scandlines 

 

Informujemy Państwa, że od dnia 10.01.2013 obowiązują w Scandlines nowe taryfy. Tym samym Scandlines umożliwia swoim Klientom lżejszy i szybszy wybór odpowiedniego biletu. Obecnie funkcjonują taryfy: ECONOMY, ECONOMY EXTRA oraz FLEX.

Szczegóły znajdziecie Państwo w zakładce „DO POBRANIA” – „Taryfy pasażerskie Scandlines”

 

 


 

Informujemy, że Scandlines wprowadził obowiązek podawania numeru komórkowego (kontaktowego) do osoby podróżującej liniami Scandlines, celem informowania bezpośrednio (wiadomość sms) klientów podróżujących o ewentualnych zmianach w ruchu promów (sztormy, odwołania czy opóźnienia promów).

Podanie numeru kontaktowego jest obowiązkowe, warunkujące realizację rezerwacji.

Telefon osoby podróżującej musi być aktywny za granicami Polski. Niezbędne jest podanie numeru kierunkowego kraju właściwego dla operatora sieci, w której telefon jest zarejestrowany.

 


 

Scandlines informuje, że od 2012 roku każda zmiana w dokonanej rezerwacji (oprócz zmiany ilości osób i nr rejestracyjnego pojazdu) jest płatna.
Poza tym od 2012 roku nie można zmieniać zarezerwowanej taryfy ekonomicznej. Na wszystkich trasach można rezerwować taryfę ekonomiczną do 14 dni przed przeprawą.

Szczegóły na stronach Scandlines.

  


 

Uwaga! Celem poprawnego wypełnienia i przesłania formularza rezerwacyjnego wymagane jest włączenie obsługi JavaScript.